توسعه حمل‌ونقل عمومی، رویکرد شورای ششم مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویکرد ما در شورای ششم، توسعه حمل‌ونقل عمومی است و تلاش می‌کنیم خط سه قطار شهری را از پایانه مسافربری به میدان شهدا متصل کنیم.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد شورای ششم مشهد، توسعه حمل‌ونقل عمومی این کلان‌شهر است و تلاش می‌کنیم خط سه قطار شهری را از پایانه مسافربری به میدان شهدا متصل کنیم و تا پایانه مسافربری نیز مانند فرودگاه و راه‌آهن به مترو متصل شود، این اتصال باعث می‌شود شهروندان راحت بتوانند به حرم مطهر رضوی دسترسی داشته باشند.

وی افزود: رویکرد بعدی شورای ششم توجه ویژه به حاشیه شهر است، در همین راستا بیش از ۴۰ درصد بودجه را به حاشیه شهر اختصاص دادیم تا بتوانیم حاشیه شهر را با سایر نقاط شهر متوازن کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون اقدامات ارزشمندی در سال گذشته انجام شده است، گفت: مسئله انتقال پادگان که سالیان طولانی بر زمین مانده بود با همکاری ارتش، آستان قدس، راه و شهرسازی، شهرداری و استانداری بازگشایی شد و با وجود بیمارستان‌های زیادی که در آن محدوده وجود دارد، بازگشایی این معابر باعث می‌شود که شهروندان راحت‌تر بتوانند به این بیمارستان‌ها دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات انجام شده در حاشیه شهر بازگشایی بلوار بصیرت است که به‌زودی معبر ۳۵ متری خین عرب را نیز بازگشایی خواهیم کرد، تصریح کرد: رویکرد دیگر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که سال گذشته نیز چند پروژه به اتمام رسید.

موحدیان ادامه داد: پروژه‌های دوربرگردان خیابان جانباز و چپ‌گرد خیابان آیت‌الله رفسنجانی سال گذشته به پایان رسید، همچنین از پروژه‌های جدیدی که در این دوره آغاز شده، دوربرگردان شهید میرزایی در منطقه رسالت است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال نیز قرار است پروژه‌های جدیدی را آغاز کنیم.

کد خبر 657164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.