تقدیم ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری به انقلاب

رئیس سازمان بسیج کارگران کشور گفت: تلاش مضاعف کارگران و کارفرمایان باعث ناکامی و سردرگمی دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا حمیدرضا الله‌بداشتی امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه_ در آئین توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی و تقدیم ۹۷۰ واحد مسکونی به کارگران اظهار کرد: دشمن در این سال‌ها به دنبال جنگ ترکیبی و همه‌جانبه علیه ملت ایران بوده است، در این راستا سازمان بسیج کارگران از ابتدای امسال امیدآفرینی و جهاد تبیین را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان و سلطه‌گران اقتصاد ما را هدف گرفته‌اند، افزود: رهبر معظم انقلاب راهبرد سال را اقتصادی قرار دادند و عنوان آن را مهار تورم و رشد تولید نامیدند تا نقشه‌ها دشمن را برهم بزنند. بسیجیان کارگر در واحدها و کارخانه‌های تولیدی سراسر کشور فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را سرلوحه کار خود قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج کارگران کشور با اشاره به تقدیم ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس افزود: شهدای دیروز چرخ اقتصاد و جهاد را به گردش در آوردند و امروز ما این وظیفه بر عهده داریم.

الله‌بداشتی گفت: در حال حاضر تلاش مضاعف کارگران و کارفرمایان باعث ناکامی و سردرگمی دشمنان شده است.

به گفته وی، گروه‌های جهادی تعالی‌بخش با الگوهای قابل تکثیر در سراسر کشور فعالانه و در مسیر محرومیت‌زدایی و رشد تولید تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگران کشور تصریح کرد: همه کارگران همدلانه و متحد برای رونق تولید و رفع موانع تلاش خواهند کرد.

وی اظهار کرد: جامعه کارگری وفادارترین قشر جامعه است و در جای‌جای کشور وفاداری این رادمردان و شیر زنان به اثبات رسیده است.

الله‌بداشتی تاکید کرد: سازمان بسیج کارگران قطره کوچکی از اقیانوس بسیج است که با هوشمندی کامل بنا بر سیاست مانع‌زدایی تصمیم دارد تا سفره کارگر رنگین شود و معیشت خوبی داشته باشند.

کد خبر 657163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.