فشردگی مسابقات به ذوب‌آهن ضربه زد / به فینال غرب آسیا فکر می‌کنیم

“یکی از دلایلی که در بازی اول مقابل حریف گرگانی عملکرد خوبی نداشتیم و شکست خوردیم، فشردگی مسابقات است که برخلاف همه تیم‌ها استراحتی نداشتیم و نتوانستیم به‌خوبی ریکاوری کنیم. فشردگی مسابقات و خستگی به تیم ما ضربه زد و باعث شد عملکرد خوبی نداشته باشیم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مقابل مس کرمان صف‌آرایی کرد که دو بازی خود در اصفهان را با پیروزی پشت سر گذاشت. سومین بازی در کرمان برگزار شد که شاگردان کوهیان توانستند مس را در خانه شکست دهند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. گاندوها در نیمه‌نهایی باید به مصاف کاله مازندران بروند که هر تیمی از سه مسابقه دو پیروزی به دست آورد، فینالیست خواهد شد.

ذوبی‌ها پنجشنبه _هفتم اردیبهشت‌ماه_ در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی غرب آسیا رو در روی شهرداری گرگان به میدان می‌روند، سبزپوشان اصفهان بازی اول خود را مقابل این تیم در حضور هواداران پرشور گرگانی واگذار کردند و آماده هستند تا فردا با حمایت هواداران خود پیروز میدان شوند و کار را به بازی سوم بکشانند.

خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر و غرب آسیا با سجاد مشایخی ملی‌پوش ذوبی‌ها گفت‌وگویی داشته است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

مقابل کاله کار سختی داریم

مس کرمان کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد که در فصل جاری مقابل تیم‌های خوبی نتیجه گرفتند، ما نیز سه بازی سخت با این تیم داشتیم که دو بازی نخست را در اصفهان با نتیجه نزدیک بردیم و در نهایت با پیروزی در کرمان به مرحله بعد رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کردیم.

در نیمه‌نهایی حریف کاله شدیم که این تیم هم بازیکنان مستعد خوبی دارد، در بازی‌هایی که با کاله داشتیم به مشکل خوردیم و با توجه به اینکه این مرحله مسابقات به‌صورت دو برد از سه بازی است، شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود. اگر مسابقات به صورت سه برد از پنج بازی بود، جذابیت بیشتری داشت زیرا در مرحله حساسی هستیم و لیگ برای تماشاگران جذابیت دارد و اسپانسر جذب می‌شود. امیدوارم مقابل کاله بازیکنانمان تمرکز خود را حفظ کنند و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

فشردگی مسابقات به ذوب‌آهن ضربه زد/ به فینال غرب آسیا فکر می‌کنیم!

می‌خواهیم در غرب آسیا فینالیست شویم

در مسابقه اول مقابل گرگان یکی از بدترین بازی‌های خود را ارائه دادیم که امیدوارم آن را فراموش کنیم و در بازی دوم با تمرکز کامل وارد زمین شویم تا شهرداری گرگان را شکست دهیم. نتیجه‌گیری در بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا نمی‌خواهیم مسابقات خوبی که در رقابت‌های غرب آسیا انجام دادیم از بین برود. می‌خواهیم فینالیست این دوره از رقابت‌ها شویم.

میزبانی گرگان در بازی سوم با موافقت هر دو باشگاه همراه بوده است

بازی اول با تماشاگران گرگان و بازی دوم با تماشاگران ذوب‌آهن برگزار می‌شود که اگر کار به بازی سوم کشیده شود با توجه به اینکه شهرداری گرگان رتبه بهتری در مرحله قبلی داشت میزبان خواهد بود و این تصمیم عجیب در جلسه‌ای با موافقت باشگاه‌ها همراه بوده است. تمرکز ما در حال حاضر بر بازی فردا است تا بتوانیم پیروز شویم و در بازی سوم تکلیف صعودکننده را مشخص کنیم.

فشردگی مسابقات به ذوب‌آهن ضربه زد

یکی از دلایلی که مقابل حریف گرگانی در بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم و شکست خوردیم، فشردگی مسابقات است که برخلاف همه تیم‌ها استراحتی نداشتیم و نتوانستیم به‌خوبی ریکاوری کنیم. فشردگی مسابقات و خستگی به تیم ما ضربه زد و باعث شد عملکرد خوبی نداشته باشیم. اگر برنامه‌ریزی بهتری برای مسابقات انجام می‌شد، بازیکنان ذوب‌آهن با خستگی وارد رقابت‌ها نمی‌شدند و نتیجه بهتری می‌گرفتیم. اکثر بازیکنان تیم مصدومیت جزئی دارند زیرا استراحت کافی نداشتیم و به صورت مداوم در سفر و زمین بازی بودیم.

فشردگی مسابقات به ذوب‌آهن ضربه زد/ به فینال غرب آسیا فکر می‌کنیم!

امیدوارم فردا هواداران ذوب‌آهن از تیم حمایت کنند

برای مسابقات غرب آسیا هوادارانمان تیم را در تهران تنها نگذاشتند و برای حمایت ما به سالن آزادی آمدند که از طرف همه بازیکنان از آن‌ها تشکر می‌کنم. تشویق آنها به ما انرژی می‌دهد، امیدوارم فردا هم که یک بازی سخت داریم، برای حمایت به تهران بیایند تا جو سالن را علیه تیم گرگان کنیم و هواداران نیز با شادی و سربلندی به اصفهان بازگردند.

مشکلاتی که برای میزبانی تیم‌ها در غرب آسیا وجود داشت، قابل حل بود

به علت مشکلات زمین و پرواز، با میزبانی اصفهان و گرگان مخالفت شد که به نظرم مسئولان می‌توانستند این مشکلات را حل کنند تا تیم‌ها میزبانی بگیرند. اگر هر تیمی در شهر خود بازی می‌کرد، شاهد رقابت‌های جذاب‌تر و سالن‌های پرتماشاگرتر بودیم و اسپانسر هم جذب می‌شد. مسابقات غرب آسیا رقابت‌های سطح پایینی نیست که بتوانیم به راحتی از آن بگذریم و باید به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

کد خبر 657093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.