آغاز روند درمانی کوین یامگا برای بازگشت به میادین

کوین یامگا که به‌علت کشیدگی عضله پشت ران پای خود در شهرآورد پایتخت دچار مصدومیت شد روند درمان را شروع کرده تا در هفته‌های پایانی برای استقلال به‌میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صد را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر و نتیجه یک بر صفر در برابر استقلال برنده شد تا پس از هفته‌های طولانی به صدر جدول برگردد.

علاوه‌بر شکست آبی‌های پایتخت در این جدال حساس و مهم، یک مصدوم هم روی دست ریکاردو ساپینتو اضافه شد. کوین یامگا مهاجم / مدافع استقلال که طی مدت دو فصل اخیر همواره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است در اواخر نیمه‌اول دچار مصدومیت شد و به‌علت شدت ناراحتی همان نیمه‌اول جای خود را به صالح حردانی داد و با برانکارد از زمین بیرون برده شد.

کوین یامگا که در بازی دربی شماره صدم به‌دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت، پس از بررسی‌ها و با اعلام کادرپزشکی و آزمایشات مربوطه، مشخص شد که از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده است و براساس شنیده‌ها این بازیکن درحال‌حاضر مراحل درمانی را پشت‌سر می‌گذارد و زمان بازگشت او به میادین در روزهای آینده به‌طور دقیق‌تری از سوی باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 657031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.