آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان آزادگان

شهردار خمین گفت: تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی، رعایت نشدن اصول حفاظت از معابر و ترمیم نشدن آسیب‌های جزئی باعث فرسودگی آسفالت در بخش‌هایی از معابر سطح شهر از جمله خیابان آزادگان شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر در خیابان‌های اصلی و فرعی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است.

وی افزود: شهرداری خمین این مهم را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در برنامه‌های اجرایی و عمرانی خود قرار داده است تا در راستای رفع مشکلات شهروندان در زمینه کیفیت معابر شهری گام بردارد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی، رعایت نشدن اصول حفاظت از معابر و ترمیم نشدن آسیب‌های جزئی باعث فرسودگی آسفالت در بخش‌هایی از معابر شده است و مرمت و اصلاح آسفالت این معابر با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمدی اضافه کرد: خیابان آزادگان یکی از معابری است که در دستور کار قرار گرفته و عملیات عمرانی کنده کاری آسفالت فرسوده این خیابان آغاز شده است.

وی از اتمام پروژه عمرانی روکش کامل آسفالت بلوار نیایش و بلوار شهید شیخی خبر داد و تاکید کرد: ۱۹ هزار و ۲۳۵ مترمربع از این دو بلوار آسفالت انجام شده است، همچنین پس از احداث بیمارستان انتهای بلوار شهید بهشتی، جهت سهولت در عبور و مرور، کاهش تصادفات و خدمات رسانی به شهروندان، احداث دو بلوار و پل در این مسیر آغاز شد.

شهردار خمین ادامه داد: پس از احداث بلوار، عملیات خاکبرداری به حجم ۵۰ هزار مترمکعب و سه هزار متر جدول‌کاری به منظور مناسب‌سازی معابر و اجرای آسفالت دو بلوار شهید شیخی و نیایش آغاز شد.

احمدی گفت: در عملیات اجرایی روکش کامل آسفالت بلوار نیایش با انجام دو لایه زیرسازی و یک لایه روکش آسفالت، هزار و ۵۷۴ تن آسفالت پخش و ۱۲ هزار و ۲۴۸ مترمربع آسفالت انجام شد، سه تن و ۴۲۰ کیلو قیر نیز مصرف شده است.

وی افزود: در عملیات اجرایی روکش آسفالت بلوار شهید شیخی شش هزار و ۹۸۷ مترمربع آسفالت با صرف ۸۶۵ تن آسفالت پخش و دو تن و ۳۹۰ کیلو قیر مصرف شد.

شهردار خمین اظهار کرد: به منظور بهبود کیفیت فضای سبز شهر و مبارزه با آفات پارک خیابان ساحلی چمن‌زنی و اجرای علف‌زنی پارک شهید بهشتی، بلوار جاده اراک، خیابان طالقانی و خیابان قدس انجام شد.

کد خبر 656986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.