پس‌زدگی فاضلاب تهرانی‌ها به صحن شورا کشیده شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه ۱۹ سه مشکل زیربنایی و اساسی دارد، گفت: فاضلاب منطقه در هنگام بارندگی وارد منازل مسکونی و اماکن تجاری می‌شود و بوی تعفن همه جا را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی، امروز_ سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا پیرامون مشکلات منطقه ۱۹ تهران اظهار کرد: پس از مدت‌ها گزارشی در صحن شورا قرائت شد که مشکلات مردم در آن مطرح شده است.

وی افزود: منطقه ۱۹ سه مشکل زیربنایی و اساسی دارد، نخستین موضوع فاضلاب منطقه است که در هنگام بارندگی وارد منازل مسکونی و اماکن تجاری می‌شود و بوی تعفن همه جا را فرا می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقفیه‌های خاصی در منطقه مذکور وجود دارد، مردم باید مرتب به میان شهرداری و اوقاف رفت‌وآمد کنند.

وی با اشاره به بازار خلازیر خاطرنشان کرد: بازار مذکور یک بارانداز ملی شده است اما سود این فعالیت‌ها در به جیب مردم منطقه نمی‌رود و شهرداری هم نمی‌تواند برای توسعه شهر از سود اقدامات استفاده کند، اما دود فعالیت‌ها کل منطقه را فرا گرفته است.

کد خبر 656970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.