وظیفه مدیران باشگاه‌ها شفاف‌سازی است / هزینه‌ها باید کم شود

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات پیش‌ روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد، گفت: وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که در خصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

به گزارش ایمنا، سیدحمید سجادی در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاهی راننده در اختیار داشته است و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت می‌گیرد که موجب می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات پیش‌ِ روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد، افزود: وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.

وزیر ورزش یادآور شد: وقتی به سمت حرفه‌ای‌سازی می‌رویم، باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای داشته باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند باید طبق اصول باشد.

کد خبر 656929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.