بهترین زعفران ایران و دنیا 【بهترین زعفران چه مارکیه؟】
بهترین زعفران ایران

در اینجا با بهترین زعفران ایران آشنا می‌شود. همچنین اگر نمی‌دانید بهترین مارک زعفران چیست، ما برندی را معرفی کرده‌ایم تا مستقیما بتوانید از پایتخت زعفران جهان، خرید خود را اینترنتی انجام دهید.

اگر قصد مصرف خانگی زعفران را دارید و یا می‌خواهید وارد بازار خریدوفروش زعفران شوید، درهرصورت نیاز است تا «بهترین زعفران ایران» را بشناسید.

بهترین زعفران کجا کشت می‌شود؟ بهترین مارک زعفران چیست؟

مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با پایتخت زعفران ایران و بهترین برند زعفران به‌صورت کامل آشنا شوید.

بهترین زعفران ایران کجا کشت می‌شود؟

در کشور ما محبوب‌ترین نامی که کنار زعفران شناخته‌شده، نام قائنات هست. در بسیاری از بزرگ‌ترین مراکز خریدوفروش زعفران مثل بازار رضا مشهد یا در فروشگاه‌های اینترنتی، نام زعفران قائنات در لیست بهترین‌ها به چشم می‌خورد.

نکته جالب این هست که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که قائنات نام یک برند زعفران است، درصورتی‌که این‌گونه نیست و «قائنات» نام یکی از شهرستان‌های ایران در شمال خراسان جنوبی است.

این شهرستان آن‌قدر درزمینه کشت زعفران و زرشک محبوبیت دارد که آن را با نام «پایتخت زعفران و زرشک جهان» می‌شناسند و درواقع همین‌طور هم هست.

باکیفیت‌ترین زعفران ایران و جهان در طول ۷۰۰ سال گذشته در شهرستان قائنات کشت می‌شود، همچنین این شهرستان بزرگ‌ترین تولیدکننده زرشک قرمز جهان نیز هست.

در ویکی‌پدیا در مورد شهر قائن که مرکز این شهرستان است، این‌گونه نوشته‌شده است:

این شهر به دلیل زعفران و زرشک مرغوب آن دارای شهرت جهانی است و به عنوان پایتخت زعفران و زرشک دنیا شناخته می‌شود. شهر قائن که در گذشته دارای برج و بارو، کهن دژ، خندق و ارگ بوده، به همراه تون (فردوس امروزی) از شهرهای مهم و مرکز ایالت قهستان بزرگ بوده‌است. بر اساس آثار تاریخی موجود قائن یکی از قدیمی‌ترین زیستگاه‌های بشر به حساب می‌آید.

حمدالله مستوفی (شاعر و نویسنده ایرانی)، در قرن هشتم هجری از مرکزیت قائن نسبت به‌آبادی‌های دیگر قهستان، و همچنین از فراوانی زعفران و میوه آن گزارش داده‌است.

دلیل کیفیت بالای زعفران قائنات، اقلیم بسیار مناسب این شهرستان برای کشت زعفران است. پیاز زعفران از قائنات به سراسر خراسان و همچنین برخی از کشورهای همسایه ترویج یافته، اما همچنان خاک و آب‌وهوای قائنات، بهترین مکان برای کشت زعفران درجه‌یک هست.

ضمناً زرشک قرمز که در بسیاری از شهرهای ایران پس از کشت، به ثمر دهی نمی‌رسد و یا زرشک آن فاقد کیفیت هست، در این منطقه به بهترین شکل به ثمر دهی رسیده و بیش از ۲۰۰ سال است که قائنات تولیدکننده زرشک است. به همین دلیل، زرشک قائنات نیز آوازه دارد.

پس اگر به دنبال بهترین زعفران و زرشک دنیا هستید، باید آن را در قائنات که پایتخت جهانی این محصولات است، جستجو کنید.

اکنون‌که می‌دانید بهترین زعفران ایران در شهرستان قائنات یافت می‌شود، لازم است چند نکته مهم را بدانید تا مطمئن شوید زعفرانی با بالاترین کیفیت و عیار تهیه می‌کنید.

  • ازآنجایی‌که زعفران شهرستان قائنات طرفداران زیادی دارد، به همین نسبت هم زیاد از نام قائنات سوءاستفاده می‌شود. برخی از فروشندگان متقلب، برای افزایش سود خود، زعفران‌های فاقد کیفیت و تقلبی را با نام زعفران قائنات می‌فروشند تا مشتری ترغیب به خرید شود. پس باید حواستان باشد که هر گردی، گردو نیست! هر جا که گفتند این زعفران، زعفرانِ قائن است، تضمینی وجود ندارد که زعفران اصل قائنات باشد! پس مطمئن باشید که از فروشنده‌ای معتبر، خرید خود را انجام می‌دهید.
  • حتماً از فروشنده‌های معتبر زعفران موردنیاز خود را تهیه کنید. برندها و فروشندگانی وجود دارند که اصالت و کیفیت و اعتبار، خط قرمز آن‌ها بوده و نهایت تلاش خود را درزمینه تامین زعفران اصل قائنات انجام می‌دهند. در ادامه یک فروشگاه اینترنتی معتبر را معرفی می‌کنیم که این شرایط را فراهم آورده است تا زعفران موردنیاز خود را به‌صورت جزئی و عمده مستقیماً از کشاورزان شهرستان قائنات بخرید.

بهترین مارک زعفران چیست؟

در ادامه قصد داریم بهترین برند زعفران را معرفی کنیم تا بتوانید زعفران ۱۰۰% اصل را مستقیماً از کشاورزان شهرستان قائنات بخرید. پس اگر نمی‌دانید بهترین زعفران چه مارکیه، تا انتها با ما همراه باشید.

باغ ایران (BagheIRAN.com)

باغ ایران، بهترین مارک زعفران

فروشگاه اینترنتی باغ ایران که از طریق نشانی اینترنتی www.bagheiran.com می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید یکی از معتبرترین سایت‌های فروش زعفران است که با گارانتی ۷ روزه و تضمین ۱۰۰% اصالت کیفیت، این محصول را به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می‌کند.

ویژگی‌های جالب توجه فروشگاه باغ ایران:

  • تامین مستقیم زعفران از کشاورزان قائنات
  • گارانتی ۷ روزه بازگشت وجه برای تضمین اصالت و کیفیت
  • ارسال مستقیم زعفران از شهرستان قائنات، پایتخت زعفران جهان
  • تنوع محصول در زمینه زعفران و ارائه انواع زعفران مانند سرگل، نگین، سوپر نگین، دختر پیچ، پوشال و...
  • داشتن مجوزهای لازم از نهادهایی مانند نظام صنفی کشاورزی، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، نماد اعتماد و...
  • باغ ایران، جزو برندهای معروف زعفران است که با یک جستجوی ساده در اینترنتی می‌توانید متوجه خوش نامی آن شوید و نام آن را در لیست بهترین برندهای زعفران ایران مشاهده کنید.

** برای سفارش زعفران از فروشگاه باغ ایران، می‌توانید به صفحه خرید زعفران اصل مراجعه کنید و سپس زعفران مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش دهید. **

برای مصارف خانگی، می‌توانید زعفران سرگل باغ ایران را سفارش دهید که دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب است.

خرید عمده زعفران قائنات از کشاورزان

خرید عمده بهترین زعفران از قائنات

بازار صادرات زعفران بسیار پررونق است، چون بهترین زعفران جهان در ایران کشت می‌شود و به نقل از منابع معتبر مانند سایت grandviewresearch.com بیش از ۹۰% زعفران جهان توسط کشور ما تامین می‌شود. همچنین به دلیل اینکه زعفران تقریباً یک کالا مصرفی است و توسط مردم و رستوران‌ها به‌شدت مورداستفاده قرار می‌گیرد، بازار داخلی آن نیز پررونق است.

بنابراین اگر قصد تامین بهترین زعفران دنیا و ورود به این بازار را دارید، می‌توانید از طریق سایت باغ ایران، این محصول را مستقیماً از قائنات به‌صورت عمده تامین کنید.

** برای خرید زعفران به‌صورت فله می‌توانید به لینک خرید زعفران عمده از کشاورز مراجعه نمایید. باغ ایران، زعفران عمده را از مزارع خود و یا کشاورزان طرف قرار دادش، تامین نموده و برایتان با قیمت مناسب‌تر ارسال می‌نماید. **

همچنین لازم به توضیح است که بهترین زعفران صادراتی ایران، زعفران سوپر نگین است که علاوه بر کیفیت عالی، دارای ظاهری اتو کشیده و زیباست.

سخن آخر

هر محصولی برای اینکه به بهترین شکل رشد کند و ثمر دهد، به شرایط اقلیمی مناسب و خاک حاصل خیر نیاز دارد. به‌عنوان‌مثال نمی‌توان محصولی که در شمال کشور و شرایط آب‌وهوایی بارانی رشد می‌کند را منتقل کرد و در دل کویر به ثمر رساند؛ اگر هم بشود، کیفیت مطلوب را نخواهد داشت. به‌عنوان نمونه حتی می‌توانید از کشاورزان شمال ایران که درزمینه کشت برنج فعالیت دارند بشنوید که زمین‌های با فاصله ۲ الی ۳ کیلومتر از یکدیگر، کیفیت برنجشان متفاوت است!

درزمینه زعفران نیز این‌گونه هست و به خاطر اقلیم خاص شهرستان قائنات و شرایط آب‌وهوایی سرد و تابستان‌های نه‌چندان گرم، بهترین زعفران ایران بیش از ۷۰۰ سال است که در این شهرستان کشت و تولید می‌شود.

ازآنجاکه در بازار زعفران تقلب زیاد صورت می‌گیرد، برای خرید زعفران مطمئن باشید که آن را از بهترین برندها تهیه می‌کنید که اصالتشان تأیید شده است.

زعفران را به‌صورت عمده و خرد می‌توانید از فروشگاه باغ ایران سفارش دهید و آن را مستقیماً از شهرستان قائنات که پایتخت زعفران جهان است، تحویل بگیرد.

کد خبر 656921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.