مظلومی: طلب ۳۰ میلیاردی استراماچونی با سهل‌انگاری، ۱۲۰ میلیارد تومان شد!

عضو هیئت مدیره باشکاه استقلال در مجمع عمومی استقلال از سهل‌انگاری در پرداخت پول استراماچونی گلایه کرد و گفت: اگر پول استراماچونی به‌موقع پرداخت می‌شد، ۳۰ میلیارد تومان بود نه ۱۲۰ میلیارد تومان.

به گزارش ایمنا، مجمع عمومی عادی باشگاه استقلال از ساعت ۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان ورزش قهرمانی، حقوقی، پارلمانی و امور استان‌ها و توسعه منابع آغاز شد. در این جلسه که به منظور بررسی صورت‌های مالی باشگاه استقلال در حضور اعضای مجمع و نمایندگان قانونی اعضا برگزار شد، سیدمصطفی احمدی، مدیر مالی باشگاه استقلال منطبق با صورتجلسه توضیحاتی در خصوص صورت‌های مالی ارائه کرد.

پرویز مظلومی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با اشاره به عملکرد مطلوب آکادمی باشگاه استقلال اظهار کرد: حاصل برنامه‌ریزی در این حوزه، کسب موفقیت در تمام رده‌ها از جمله بزرگسالان است.

وی با تاکید بر این که باشگاه استقلال یک مجموعه ورزشی است متذکر شد نباید به آن همچون یک شرکت نگاه شود.

مظلومی به بخشی از مشکلات پیش‌ِروی باشگاه استقلال هم اشاره کرد و با توضیح این‌که مهم‌ترین چالش پیش‌رو، مسائل مالی باشگاه است، تاکید کرد: هم‌اکنون این مجموعه شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر حساب باشگاه صفر است و تیم مدیریتی جدید باید بدهی‌ها و مشکلات مدیران گذشته را تسویه کند.

وی همچنین درباره مبالغی که توسط بورس به باشگاه تخصیص داده شده توضیح داد: دو برابر این مبالغ بابت بدهی‌های گذشته هزینه شده است، با این وجود، تیم کنونی با جوسازی‌های صورت گرفته، به کم‌کاری متهم شده است.

مظلومی: با سهل‌انگاری طلب ۳۰ میلیاردی استراماچونی،۱۲۰ میلیارد تومان شد!

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در توضیحاتی تصریح کرد: پول استراماچونی که این روزها درباره آن بسیار اظهار نظر می‌شود، چنانچه به‌موقع پرداخت می‌شد رقمی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان بود که با سهل‌انگاری این مبلغ به ۱۲۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: استراماچونی تنها ۱۴ بازی هدایت تیم استقلال را عهده‌دار بود اما به‌دلیل پرداخت نشدن به موقع پول دو فصل را از این مجموع طلب کرده است که در واقع پول بیت‌المال هدر رفته است.

مظلومی حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان در رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال را بسیار مهم دانست و ضمن قدردانی از نگاه تخصصی سجادی به مقوله ورزش از جمله فوتبال و باشگاه استقلال به‌عنوان یک تیم مردمی اظهار کرد: وزیر ورزش در بدترین شرایط از این تیم حمایت کرد و جوسازی‌های بسیاری نیز علیه او صورت گرفت. ما بابت این حمایت‌ها از سجادی سپاسگزاریم. شهادت می‌دهم با وجود جوسازی‌های بیرونی حمایت‌های وزارت ورزش کمک زیادی کرد و چنانچه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، تقصیری برعهده وزارت ورزش نیست و احتمالاً به دلیل نداشتن معیارهای مدنظر AFC است.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: ما وارث مشکلات مالی از گذشته هستیم، این مسائل باید حل می‌شد اما نشد و تاکنون ادامه یافته است. با حمایت‌های وزیر ورزش، بانک شهر به کمک باشگاه استقلال آمد، هرچند در این شرایط هم با مشکلاتی مواجه شدیم اما باز هم تاکید وزیر ورزش برای انجام این مهم، مسئولان این بانک در امور مربوطه سرعت بیشتری را در دستور کار قرار دادند.

سیدهادی قره‌سیدرومیانی، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این نشست با اعلام آمادگی این وزارتخانه در دو حوزه مالی و حقوقی در تهیه گزارش صورت‌های مالی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم برای کمک به باشگاه استقلال کارشناسانی را از معاونت مالی و معاونت حقوقی اعزام کنیم و مطمئن هستیم این تعامل می‌تواند به تدوین صورت‌های مالی و حقوقی بسیار کمک کند.

کد خبر 656915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.