خدمت‌رسانی هلال‌احمر به مردم خوزستان در ۱۰۵ هزار عملیات امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: به‌طورکلی در عملیات‌های جاده‌ای، کوهستان، سیلاب، آوار و شهری حدود ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی به مردم این استان ارائه شده است.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی یک سال گذشته مجموعه جمعیت هلال احمر استان در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کرده و ستاد تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم به کار بسته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش نجاتگران داوطلب در ارائه خدمات امداد و نجات، ادامه داد: به‌طورکلی در عملیات‌های جاده‌ای، کوهستان، سیلاب، آوار و شهری ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی به مردم استان خوزستان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه آموزش یکی از محورهای اصلی مأموریتی هلال‌احمر است، گفت: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۶۱۰ خدمت آموزشی در بخش‌های مختلف آموزش همگانی، ضمن خدمت کارکنان، آموزش‌های تخصص و پایه و پروژه‌های مختلف آموزشی انجام شده است.

وی ارائه کمک‌های حمایتی به نیازمندان، تسکین آلام بشری و محرومیت‌زدایی را بخش دیگری از رسالت هلال احمر در حوزه معاونت امور داوطلبان دانست و تصریح کرد: مردم استان از ۱۰۵ هزار و ۳۲۰ خدمات در پروژه‌های مختلف امور داوطلبان مانند دریافت بسته‌های معیشتی، کمک‌های حمایتی درمانی بهره‌مند شدند.

شعبانی خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی، دارویی، درمان و توانبخشی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های این جمعیت را دربرمی‌گیرد که با عنایت پروردگار ۹۰ هزار و ۷۵۰ مورد ارائه خدمت در این حوزه انجام شده است.

وی ارائه خدمات عام‌ المنفعه و بشر دوستانه در حوزه معاونت امور جوانان را به عنوان درگاه ورودی این جمعیت دانست و افزود: در یک سال گذشته ۶۷ هزار و ۲۱۵ عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، اردویی توسط اعضای جوان استان رقم خورده و بشردوستان جوان این مجموعه مردم‌نهاد با به انجام رساندن فعالیت‌های اجتماع‌محور به ایفای نقش در جامعه پرداختند.

کد خبر 656883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.