آغاز طرح طعمه‌گذاری و پاکسازی حیوانات موذی از سطح شهر

شهردار ورامین از آغاز طرح طعمه‌گذاری و پاکسازی حیوانات موذی در سطح شهر خبر داد و گفت: تمام مکان‌های طعمه‌گذاری شده به صورت روزانه بازرسی و لاشه‌های معدوم، جمع‌آوری و امحا می‌شود.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات رفع خاموشی، تعمیر برج نوری و پایه‌های روشنایی و نصب پروژکتورهای اس‌ام‌بی معبر ورودی پیشوا در میدان بسیج اجرا شد و رفع خاموشی میدان‌ها، معابر و پارک‌های سطح شهر در تمام مناطق شهر ورامین در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات احداث پروژه مجموعه ورزشی چمن مصنوعی غدیر جنب پارک غدیر خیرآباد سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مساحت ۴۱۰۰ مترمربع آغاز شد و تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ها و اهداف مدیریت شهری بالا بردن سطح سرانه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین است، در نخستین گام طی یک سال گذشته عملیات احداث و تکمیل پنج پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناطق خیرآباد، شهرک فجر، منطقه حصارک، باغ صالح و میدان رازی انتهای بهرام مصیری آغاز شده است.

مؤمنی اضافه کرد: در حال حاضر دو سالن چندمنظوره در مراحل پایانی کار و تکمیلی قرار دارد و طی یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید تا زمینه برای رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی از آغاز طرح طعمه‌گذاری، امحا و پاکسازی حیوانات موذی در جداول، معابر، انهار و پیاده‌روها توسط عوامل ناحیه دو حوزه خدمات شهری شهرداری خبر داد و گفت: تمام مکان‌های طعمه‌گذاری شده به صورت روزانه بازرسی و لاشه‌های معدوم، جمع‌آوری و امحا می‌شود.

شهردار ورامین افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در این ایام مراقبت‌های لازم را از کودکان خود در سطح خیابان‌ها و معابر برای نزدیک نشدن به لاشه حیوانات و سم‌ها انجام دهند.

کد خبر 656859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.