اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بخش پژوهش دانشگاه لرستان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در راستای تقویت تحقیقات در مراکز علمی و دانشگاهی، ۲۵ میلیارد تومان به فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، محمدعلی زلفی‌گل امروز -دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه- در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: با توجه به وجود ۳۵۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه لرستان نیاز است که ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان گرند به این دانشگاه اختصاص داده شود که وزارت علوم، خارج از سقف اعتبارات این دانشگاه ۲۵ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده است که باید برای انجام تحقیقات علمی در اختیار محققان و اساتید محقق قرار گیرد.

وی ساختمان‌سازی، ایجاد خوابگاه و ساخت استخر سرپوشیده را از نیاز ضروری دانشگاه لرستان دانست و افزود: چنانچه دانشگاه تنها ساختمان داشته باشد و سایر ابزار موردنیاز را در اختیار اساتید قرار ندهد به طور قطع نمی‌تواند از تمام ظرفیت‌ها بهره ببرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه لرستان برای توسعه هرچه بیشتر باید تکمیل پروژه‌های موجود و نیمه تمام را در اولویت قرار دهد و استاندار نیز در جریان سفر دوم هیئت دولت به لرستان، تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در این سفر پیگیری کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 656821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.