دستگیری سارقان منطقه صنعتی مورچه خورت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه سارقان اموال کارخانجات و کارگاه‌های شهرک صنعتی مورچه خورت حین ارتکاب سرقت به دام افتادند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران واحد گشت انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ساعات نیمه شب هنگام گشت‌زنی در محدوده شهرک صنعتی مورچه خورت سه جوان که به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال سرقت کابل‌های برق فشار قوی از یک واحد صنعتی بودند را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل داشتند که با عکس‌العمل سریع مأموران در انجام عمل خود ناکام ماندند و با یک اقدام ضربتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از ۵۰ متر کابل برق مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان، تصریح کرد: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود در زمینه سرقت اموال کارخانجات مناطق صنعتی شهرستان اعتراف کردند و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 656774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.