توقیف محموله ۱۰۰ میلیاردی قطعات یدکی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون کشنده ۴۰ فوتی حامل محموله قطعات یدکی خودروهای سبک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده ۴۰ فوتی مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق مدارک همراه راننده و مطابقت آن با بار خودرو متوجه شدند که وی در پوشش قطعات یدکی کامیون به صورت قاچاق اقدام به تهیه قطعات یدکی خودروهای سبک از یکی از بنادر جنوب کشور کرده است و قصد انتقال آن به تهران را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ۳۰۰ کارتن حاوی انواع قطعات یدکی مربوط به خودروهای سبک که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند و ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال ارزیابی شد.

وی با اشاره به توقیف خودرو و انتقال محموله به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی، خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 656772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.