کف‌پوش ۱۴ هزار مترمربع از معابر و بوستان‌های‌ شهر

شهردار قرچک از کف‌پوش ۱۴ هزار مترمربع از معابر و بوستان‌های‌ شهر خبر داد و گفت: مناسب‌سازی چهار هزار مترمربع از معابر برای تردد معلولان انجام شده است.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از زیرسازی و کف‌پوش ۱۴ هزار مترمربع از معابر و بوستان‌های شهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: جهت تردد معلولان به‌ویژه نابینایان چهار هزار مترمربع از معابر سطح شهر کف‌پوش شده است.

وی افزود: عملیات مناسب‌سازی معابر از جمله بهسازی، پیاده‌روسازی و اصلاح هندسی در سطح شهر اجرا شد و در همه این مناسب‌سازی‌ها، محل‌های تردد معلولان و نابینایان پیش‌بینی شده است.

شهردار قرچک با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف تسهیل در رفت‌وآمد و بهبود سیمای شهر اجرا شد، خاطرنشان کرد: زیرسازی و کف‌پوش به منظور رسیدگی به معابر و پارک‌ها در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و با هدف تسهیل در تردد آن‌ها انجام می‌شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ طرح بهسازی و کف‌پوش معابر و بوستان‌ها به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد که از این میزان بهسازی و کف‌پوش، چهار هزار مترمربع آن به‌منظور تردد معلولان و نابینایان بوده است.

کد خبر 656732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.