باشگاه پرسپولیس به بیانیه آبی‌ها واکنش نشان داد + عکس

باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، یک روز بعد از طرح ادعای باشگاه استقلال در خصوص «پنالتی گمشده روی روزبه چشمی» باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر نوشت: «اگر از روی عکس بخواهیم قضاوت کنیم، این صحنه که از خیلی خطاهای معمول پنالتی‌تر بود.»

با این حال باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که با وجود صحنه مشکوک روی مهدی عبدی در محوطه جریمه، آنها به تصمیمات داور احترام می‌گذارند و قصد ندارند داوران را تحت فشار قرار دهند.

باشگاه پرسپولیس به بیانیه آبی‌ها واکنش نشان داد+عکس

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه نوشت: «اینکه یک باشگاه بعد از دیداری که واگذار کرده با استناد به یک عکس بخواهد مدعی گم شدن پنالتی شود، اتفاق تازه‌ای است که در هیچ جای دنیا نظیرش را ندیده‌ایم. از قضا همین باشگاه بود که شب بازی با انتشار کلیپی سعی در تحت فشار قرار دادن تیم داوری داشت. اما اگر از روی عکس بخواهیم قضاوت کنیم این صحنه که خطای مدافعان حریف روی مرتضی پورعلی‌گنجی در محوطه جریمه بود، از خیلی خطاهای معمول پنالتی‌تر است!»

باشگاه پرسپولیس به بیانیه آبی‌ها واکنش نشان داد+عکس


این بیانه ادامه داد: «ضمن اینکه خطای کوین یامگا روی مهدی عبدی هم به گواه اکثر کارشناسان پنالتی بود که از چشم داور دور ماند اما ما به تصمیم‌های داور احترام گذاشتیم و از آن گذشته با وجود اینکه در طول فصل لطمات زیادی از اشتباهات داوری دیدیم، هیچ‌گاه روز قبل از مسابقه با بیانیه و مصاحبه و کلیپ داور را تحت فشار نگذاشتیم.»

باشگاه پرسپولیس به بیانیه آبی‌ها واکنش نشان داد+عکس

کد خبر 656717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.