ساپینتو: پرسپولیس فقط یک شوت زد که گل شد! / پیام حیدری پویایی ما را متوقف کرد +فیلم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس امروز فقط یک موقعیت داشت و همان توپ به گل تبدیل شد که البته این خصلت دربی‌ها به‌شمار می‌رود. تیم ما چندین موقعیت گل‌زنی ایجاد کرد و با ریسک زیاد به‌دنبال گلزنی بودیم تا ببریم چرا که تساوی هم به‌دردمان نمی‌خورد اما شانس با ما یار نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران امروز یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صد را پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در برابر استقلال برنده شد.

در ادامه صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال را در کنفرانس‌خبری پس از بازی از زاویه دوربین ایمنا تماشا می‌کنید:

به گزارش ایمنا، ریکاردو ساپینتو تقریباً پانزده الی بیست دقیقه خبرنگاران را در کنفرانس‌خبری معطل گذاشت و به گفته مدیر رسانه‌ای این تیم در رختکن به شاگردانش جلسه برگزار کرده بود. سرمربی پرتغالی آبی‌ها که از این شکست عصبانی بود در کنفرانس‌خبری هم پس از اینکه چند دقیقه صحبت‌هایش را انجام داد به سوالات خبرنگاران بی‌اعتنایی کرد و از کنفرانس بیرون رفت.

کد خبر 656566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.