سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد که سامانه بارشی از روز دوشنبه -چهارم اردیبهشت- وارد کشور می‌شود و شمال غرب، غرب، شرق و جنوب شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی با تشریح وضعیت آب‌وهوای روز یکشنبه -سوم اردیبهشت- اظهار کرد: امروز در برخی استان‌ها از جمله کرمانشاه، کردستان، همدان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، بخش‌های غربی خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، لرستان، ایلام، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران خواهیم داشت و در ساعت‌های بعدازظهر رگبار پراکنده وزش باد شدید موقت باران همراه با رعدوبرق و خیزش گردوخاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز -سه‌شنبه پنجم اردیبهشت- علاوه‌بر مناطق اعلام شده، در جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش رخ می‌دهد و به تناوب این بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و استان‌های که در دامنه جنوبی البرز واقع شده‌اند، پدیده غالب امروز پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه نیز بارش‌ها در غرب و جنوب غرب قطع می‌شود و در مناطق مرکز، شرق، جنوب شرق و استان‌های ساحلی خزر و نقاطی از اردبیل، شمال آذربایجان شرقی بارش خواهیم داشت.

رفیعی گفت: برای امروز تهران وزش باد شدید انتظار می‌رود.

کد خبر 656480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.