خطبه‌های نماز عید فطر در برنامه «کنکاش» تحلیل می‌شود

بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر توسط کارشناسان «کنکاش» تحلیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه شد. اقشار مختلف مردم و به‌ویژه کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود در نماز عبادی عید فطر حضور یافتند. پس از اقامه نماز، رهبر معظم انقلاب خطبه‌های نماز عید فطر را ایراد کردند.

در برنامه کنکاش امشب _یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه_ که مصادف است با عید سعید فطر، با حضور میهمانان و کارشناسان برجسته سیاسی، به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در نماز عیدسعید فطر با موضوع وحدت مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور، با توجه به فتنه اخیر و تلاش شبکه‌های فارسی زبان خارجی و شبکه‌های اجتماعی برای دامن زدن به اغتشاشات با تزویر و تحریف مسایل کشور می‌پردازیم.

این درحالی است که کشورهای غربی از جمله آمریکا برای امنیت و ثبات کشور خود اهمیت بسیاری قائلند و به شبکه‌های اجتماعی اجازه انتشار اخبار و اطلاعات درست از وقایع آمریکا را نمی‌دهند که نمونه اخیر آن دادگاه «تیک‌تاک» در کنگره آمریکا بود.

تحلیل علل برخورد با «تیک‌تاک» همچنین اظهارات اخیر «کندی» نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در مورد سیاست داخلی و خارجی آمریکا از دیگر موضوعات «کنکاش» است.

چناری، کارشناس مسائل سیاسی و مصطفی صادقی، کارشناس مسائل رسانه و شبکه‌های اجتماعی برنامه امروز را همراهی می‌کنند همچنین در این برنامه با فواد ایزدی کارشناسان مسائل آمریکا نیز ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی «کنکاش» با اجرای امیر علی عسگری شنبه‌ها ساعت ۲۰ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 656398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.