استاد عباسعلی براتی‌پور تربیت‌کننده چندین نسل از شاعران امروز بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت استاد عباسعلی براتی‌پور گفت: آن مرحوم در کارنامه پر بار خود، تربیت‌کننده چندین نسل از شاعران امروز بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام تسلیت محمدمهدی اسماعیلی آمده است: در واپسین ساعات ماه رحمت الهی با کمال تأسف باخبر شدم شاعر ارجمند انقلاب و دفاع مقدس استاد عباسعلی براتی‌پور و فرزند گرامی‌شان دار فانی را وداع گفتند.

وی افزود: آن مرحوم که از پیشکسوتان شعر انقلاب به شمار می‌رفت در کارنامه پر بار خود، با حضور چندین دهه‌ای در انجمن شعر حوزه هنری، تربیت‌کننده چندین نسل از شاعران امروز بود. این شاعر محبوب ادبیات انقلاب همچنین سال‌ها اجرای جلسه دیدار شاعران با رهبری عزیز انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

اسماعیلی ادامه داد: اینجانب مصیبت تلخ فقدان این شاعر دل سپرده به انقلاب را به خانواده محترم و عموم علاقمندان به شعر و ادبیات کشورمان تسلیت گفته و در آستانه ماه شوال از خداوند متعال غفران رحمت برای آن ادیب انقلابی و فرزند گران قدرش و همنشینی با شهیدان و امام شهیدان را مسالت می‌نمایم.

محمدرضا سرشار نویسنده و مؤسس انجمن قلم ایران روز گذشته _جمعه یکم اردیبهشت‌ماه_ بر اثر ایست قلبی و در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 656331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.