پیام تبریک سران کشورهای به اسلامی به آیت‌الله رئیسی

تعدادی از سران کشورهای اسلامی با ارسال پیام، عید سعید فطر را به رئیس‌جمهور ایران تبریک گفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، تعدادی از سران کشورهای اسلامی از جمله امارات، قزاقستان، لیبی، با ارسال پیام فرا رسیدن عید سعید فطر را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند.

پیام تبریک رئیس و نواب رئیس دولت امارات به آیت‌الله رئیسی به مناسبت عید فطر

رئیس و نواب رئیس دولت امارات متحده عربی در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفتند.

محمد بن زائد ال نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نایب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زائد آل نهیان نایب رئیس دولت و نایب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزوهای خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.

پیام تبریک رئیس‌جمهور قزاقستان به همتای ایرانی به مناسبت فرارسیدن عید فطر

رئیس‌جمهور قزاقستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف خود و مردم قزاقستان به رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفت.

قاسم ژومارت توکایف، در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: تبریکات سرشار از اشتیاق و نیت خالصانه خود و مردم قزاقستان را به مناسبت این عید سعید ابراز می‌کنم و امیدوارم در عید فطر که آغاز تهذیب معنوی و تکامل همه جانبه بشریت است، شکوه مردم و دوستی و کامیابی ما افزوده شود.

رئیس شورای ریاست دولت لیبی عید سعید فطر را به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت

محمد یونس المنفی، رئیس شورای ریاست دولت لیبی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

کد خبر 656267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.