توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر بین دانش‌آموزان نیازمندان فولادشهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین خدامیان در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند نظام و رکن رکین انقلاب همواره در تلاش بوده در خدمت ملت ایران اسلامی باشد.

وی بهترین خدمت به کشور را فقرزدایی و خدمت به محرومان در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: یکی از توصیه مهم رهبر انقلاب به سپاه پاسداران حرکت در مسیر محرومیت‌زدایی و فقرزدایی به‌عنوان مأموریت کلیدی این نهاد مقدس بوده است و بر همین اساس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان تلاش کرده در راستای تحقق منویات معظم‌له طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی را در شهرستان لنجان به مرحله اجرا برساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج لنجان طی مدت گذشته نگاه ویژه‌ای به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه با هدف کاهش مشکلات نیازمندان جامعه داشته است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حوزه‌های بسیج و گروه‌های جهادی با همکاری بسیج محلات در بخش‌های مختلف معیشتی، عمرانی و فرهنگی در خدمت نیازمندان شهرستان لنجان هستند تا شاهد کاهش مشکلات این قشر باشیم.

خدامیان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر ناحیه مقاومت بسیج لنجان با همکاری حوزه بسیج دانش‌آموزی بهنام محمدی فولادشهر و گروه جهادی شهید تورجی‌زاده اقدام به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند فولادشهر کرد.

کد خبر 656260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.