گذر گل در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: همزمان با عید سعید فطر، گذر گل با استفاده از ۲۵۰ فلاورباکس از گل‌های زیبا و متنوع با رنگ‌های چشم‌نواز در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد و به یکی از پاتوق‌های زیبای شهری تبدیل شده است.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال گل‌کاری های سطح شهر را به‌صورت رویداد محور اجرا می‌کنیم و در بعضی اعیاد و روزهای خاص زیباسازی شهر را در قالب نصب فلاورباکس‌ها انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به انجام گل‌کاری‌های ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۲ افزود: در ایام نوروز گل‌کاری‌های سطح شهر مورد توجه شهروندان، مسافران و اهل فن قرار گرفت به‌طوری که شهردار اصفهان از عملکرد سازمان پارک‌ها به‌جهت گل‌کاری‌های انجام شده در سطح این کلان‌شهر اعلام رضایت کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه همزمان با عید سعید فطر، گذر گل با استفاده از ۲۵۰ فلاورباکس از گل‌های زیبا و متنوع با رنگ‌های چشم‌نواز در ضلع جنوبی پل خواجو ایجاد و به یکی از پاتوق‌های زیبای شهری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در این فلاورباکس‌ها، گل‌های اطلسی آبی، اطلسی مینیاتوری، بنفشه مینیاتور و بنفشه گل آویز قرار گرفته است که قبل از عید فطر طراحی آن‌ها انجام شد و در حال حاضر در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: المان‌ها و عناصر گل‌دار شهر را از مناطق مختلف شهر جمع‌آوری کردیم و در این محل در معرض دید عموم شهروندان و مسافران قرار داده‌ایم

عرفان‌منش گفت: رویداد گل در شهر اصفهان ادامه خواهد داشت و هدف‌گذاری بعدی ویژه دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) برای هرچه زیباتر شدن شهر خواهد بود.

کد خبر 656237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.