حاتمی: افرادی در جلسات پیش فصل لیگ شرکت می‌کنند که اطلاعی از شرایط تیم خود ندارند+فیلم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری‌ گرگان گفت: مسابقات غرب آسیا دست ما نیست، اما در لیگ برتر شاهد هستم نمایندگانی از باشگاه ها در جلسات پیش فصل شرکت می‌کنند که موقعیت تیم خود را نمی‌دانند، یک تصمیماتی می‌گیرندکه ما باید تاوان آن را پس بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن شب گذشته _پنجشنبه سی‌ویکم فروردین ماه_ در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت بازی با نتیجه ۹۱ بر ۷۲ به سود شهرداری گرگان تمام شد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری‌گرگان در خصوص این دیدار اظهار کرد: من نمی‌توانم راجع به استراحت صحبت کنم زیرادر رقابت‌های لیگ برتر و غرب آسیا تحت فشار هستیم. اصفهان مرکز ایران است برای رسیدن به شهرهای دیگر نصف شهرهایی که گرگان طی می‌کند را در سفر هستند. در لیگ ایران هرکجا که می‌خواهیم برویم باید بیاییم تهران و از آنجا به مقصد خود سفر کنیم، باید قبول کنیم اگر تیمی بهش بیشتر فشار می‌آید گرگان است.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و غرب آسیا، تصریح کرد: مسابقات غرب آسیا دست ما نیست، اما در لیگ برتر شاهد هستم نمایندگانی از باشگاه‌ها در جلسات پیش فصل شرکت می‌کنند که موقعیت تیم خود را نمی‌دانند، یک تصمیماتی می‌گیرندکه ما باید تاوان آن را پس بدهیم، مدیران باشگاه روز اولی که صحبت می‌کنید حواس خود را جمع کنید و افرادی را به جلسه بفرستید که دردکشیده هستند.

ادامه صحبت‌های حاتمی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 656212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.