دشمنان‌ برای رسیدن به اهداف شوم خود با فراخوان اقتصادی به میدان آمده‌ بودند

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقوع برخی اتفاقات ناگوار در سال ۱۴۰۱ باعث شد اقدامات و کارهای ارزنده مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه جهادی تحت تأثیر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین رجایی در جمع مردم زرین شهر اظهار کرد: در شرایط سختی که طی سال‌های گذشته با فشارهای مختلفی که از سوی مستکبران جهان بر ایران اسلامی وارد می‌شود، کارهای ارزنده‌ای از سوی دولت‌مردان و کارگزاران نظام انجام شده است اما دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف در تلاش هستند به‌گونه‌ای عمل شود که نه تنها خدمات ارائه شده دیده نشود بلکه به دست فراموشی سپرده شوند.

وی افزود: وقوع برخی اتفاقات ناگوار در سال ۱۴۰۱ باعث شد اقدامات و کارهای ارزنده مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه جهادی تحت تأثیر قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی در کشور قابل انکار نیست، تصریح کرد: در شهریور ماه ۱۴۰۱ به دلیل بروز حادثه‌ای ناگوار با توطئه دشمنان ناآرامی‌ها در نقاط مختلف کشور شکل گرفت علاوه بر ناآرامی‌های اجتماعی، در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد افزایش تلاطم‌های اقتصادی بودیم و این در حال سپری کردن فضای اقتصادی آرامی بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته نه تنها روند آرامی را در فضای اقتصادی کشور شاهد بودیم بلکه شاخص‌های اقتصادی روند مثبتی را به خود گرفته بود که باعث کاهش مشکلات و رفع برخی چالش‌ها در کشور بودیم اما متأسفانه حضور برخی افراد فریب خورده در کف خیابان‌ها و… سبب شد زیرساخت‌های کشور مورد هدف دشمنان قرار گیرد.

رجایی اضافه کرد: با گذشت زمان و شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود فراخوان‌های آنان به سمت فراخوان‌های اقتصادی تغییر مسیر داد به‌گونه‌ای که با انجام برخی دسیسه‌ها و شیطنت‌های مختلف در فضای اقتصادی کشور نقدینگی‌ها خارج شد و شاهد بودیم که در روزهای پایانی سال خودپردازها پول نقدی نداشتند که به مردم ارائه کنند و این مسئله چالش‌های بسیاری را به همراه داشت.

وی عنوان کرد: با اقدامات به موقع مسئولان کشور خوشبختانه شرایط اقتصادی کشور کاملاً در اشراف مسئولان نظام قرار دارد و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای زیربنایی ارزنده‌ای برای گشایش اقتصادی، حل مشکلات و افزایش رفاه عمومی مردم در سطح کشور انجام گرفته که نتایج عملی و اثرات مثبت این اقدامات در ماه‌های آینده در بین مردم لمس خواهد شد.

کد خبر 656204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.