حبس شدن ۴ نفر در خودرو / وقوع حریق در آشپزخانه یک مجتمع مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع دو حادثه واژگونی خودروی سواری سمند و حریق در آشپزخانه یک مجتمع مسکونی خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۴ بامداد امروز _جمعه یکم اردیبهشت‌ماه_ حادثه واژگونی خودروی سواری سمند و حبس شدن چهار زن در آن، به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان فرودگاه رخ داده بود، افزود: بلافاصله مأموران امدادی آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۱۵ به همراه مأموران آتش‌نشانی شهرک صنعتی جی، به محل حادثه اعزام شدند و ضمن رهاسازی مصدومان، آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وقوع حریق در آشپزخانه یک منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: وقوع حریق در آشپزخانه یک مجتمع سکونی واقع در خیابان هفت تیر خیابان جی، به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران امدادی این سازمان از ایستگاه‌های شماره چهار، هفت، ۹ و ۲۵ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن مهار آتش‌سوزی نسبت به خارج کردن ۲۰ نفر از ساکنین این مجتمع که در محاصره دود قرار داشتند، اقدام کردند.

کد خبر 656179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.