جمع آوری ۸ میلیارد ریال برای آزادی ۴ مددجوی ورزشکار

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با همتی که صورت پذیرفت مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال جذب کمک داشتیم که به آزادی ۴ مددجوی ورزشکار منجر شد.

به گزارش ایمناُ، برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت با حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل و مسئولین اداره کل پیشکسوتان، خیرین ورزشیار و روسای برخی از هیات‌های ورزشی استان اصفهان شب گذشته -پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه- برگزار شد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این برنامه اظهار کرد: به لطف خدا امروز در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان این توفیق فراهم شد که بخشی از نمایندگان جامعه ورزش و جوانان استان به همراه خیرین ورزشیار در کنار هم یک اتفاق بسیار خوب را رقم زدند و با حضور در برنامه وزین، دوست داشتنی و اثرگذار "یک شهر ضیافت" در راستای کمک به مددجویان جرائم غیرعمد گام خوبی برداشتند.

وی ادامه داد: با همتی که صورت پذیرفت مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال جذب کمک داشتیم که خوشبختانه باعث آزادی ۴ مددجوی ورزشکار شد.

محمدی گفت: اخلاق و مرام پهلوانی دقیقاً همان چیزی است که از ورزشکاران ما انتظار می رود و این اقدام نیز در همین راستا پیش‌بینی و انجام گرفت که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: امیدوارم با این اتفاق مبارکی که رخ داد، در آینده چنین پویش‌ها و حرکت‌هایی از سوی جامعه ورزش و جوانان تداوم داشته باشد و اتفاقات خیلی خوبی برای جامعه پرافتخار ورزش و جوانان و میدان پهلوانی رقم بخورد.

جمع آوری ۸ میلیارد ریال برای آزادی ۴ مددجوی ورزشکار

کد خبر 656159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.