شهرداری گرگان۹۱ _ ذوب‌آهن اصفهان ۷۲/تیک اول پیروزی مقابل نام گرگانی‌ها در الکلاسیکوی ایران

در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب‌آسیا تیم شهرداری گرگان در الکلاسیکوی ایران از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان دو نماینده کشورمان شب گذشته _پنج‌شنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرلیگ غرب‌آسیا در سالن آزادی مقابل هم قرار گرفتند و در پایان الکلاسیکوی بسکتبال ایران که این‌بار در قاره‌کهن به‌انجام رسید با پیروزی شهرداری گرگان در برابر ذوب‌آهن خاتمه یافت.

شهرداری گرگان با مظفری، جعفری، یخچالی، شیخی، کلاسنگیانی، ارغوا، جمشیدی، منجی، ریایی، پذیرفته، اودراس و پتی به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و شاگردان فرزاد کوهیان در تیم بسکتبال ذوب‌آهن با سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، فرهاد اصلانی. مسعود حسن‌زاده، جعفری، اکبری، مسیچک و کاشانی مقابل حریف خود قرار گرفتند.

کوارتر نخست این مصاف مهیج و جذاب تمام ایرانی با نمایش سرتر ذوب‌آهن به‌پایان رسید و شاگردان فرزاد کوهیان موفق شدند ۲۲ بر ۲۰ شهرداری گرگان را شکست دهند؛ اما در نیمه‌دوم ورق برگشت و عملکرد فوق‌العاده گرگانی‌ها نه‌تنها آن‌ها را به بازی برنگرداند بلکه اختلاف با ذوبی‌ها را به عدد ۲۰ رساند و در مجموع نیمه‌اول با پیروزی ۵۰ بر ۳۰ گرگانی‌ها خاتمه یافت.

در آغاز نیمه‌دوم ذوب‌آهنی‌ها به خودشان آمدند و توپ‌های شاگردان کوهیان با سبد آشتی کرد و اختلاف آن‌ها با شهرداری گرگان کمتر شد؛ سبزپوشان اصفهانی با پیروزی ۲۸ بر ۱۶ در کواتر سوم نتیجه روی اسکوربرد را به ۶۶ بر ۵۸ تغییر دادند تا بازی در کواتر پایانی به‌علت اختلاف هشت‌امتیازی میان دو تیم، به اوج هیجان و جذابیت برسد و ذوبی‌ها نیز مانند شهرداری گرگان شانس پیروزی داشته باشند.

در پایان این مسابقه این گرگانی‌ها بودند که توانستند با حساب ۹۱ بر ۷۲ پیروز دیدار نخست نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا باشند.

این دیدار نخستین بازی شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان بود که روی کاغذ به‌میزبانی گرگانی‌ها برگزار می‌شد؛ بازی دوم این دو تیم روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه باز هم در سالن آزادی و این‌بار به میزبانی ذوب‌آهن پیگیری می‌شود و درصورتی‌که شهرداری گرگان برنده از زمین بیرون بیاید دیگر بازی سوم انجام نخواهد گرفت. تاریخ بازی سوم دو تیم طبق تقویم فیبا روز پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه است.

کد خبر 656144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.