پایان کابوس استقلالی‌ها با پرداخت کامل بدهی‌های میلیاردی

باشگاه استقلال به کمک بانک شهر بالاخره مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی، سیداحمد موسوی و باشگاه شباب‌الاهلی در ماجرای انتقال مهدی قایدی را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز پس از امضای تفاهم‌نامه میان باشگاه استقلال تهران و بانک شهر، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب‌الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین‌طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است. گفتنی‌ست با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.

واریزی‌های بانک شهر به طلبکاران استقلال که مانع از این شده بودند تا هواداران این تیم خواب راحت نداشته باشند به‌ترتیب به‌شرح زیر انجام گرفته است:

یک میلیون و ۵۷۵ هزار یورو به آندره‌آ استراماچونی

۱۳۰ هزار دلار به لئوناردو پادوانی

یک میلیون درهم شباب‌الاهلی برای مهدی قایدی

پنج میلیارد تومان به سیداحمد موسوی

بدین ترتیب باشگاه استقلال که نتوانست به‌علت پرداخت سر موعد بدهی‌اش به این اشخاص خصوصاً آندره‌آ استراماچونی، مجوز حرفه‌ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کند و از گردونه رقابت‌های لیگ‌قهرمانان فصل آینده حذف شد با پرداخت کامل بدهی‌های میلیاردی، از شر تبعات پیش‌رو ازجمله محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالات تا کسر امتیاز خلاص شد.

کد خبر 656119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.