شارژ مالی ۱۰ درصدی پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی پایتخت

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از سوی مدیران این باشگاه ۱۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند تا با روحیه‌ای دوچندان در شهرآورد تهران مقابل استقلال بایستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران یکشنبه _سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و دربی شماره صدم را با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهند کرد.

در آستانه این دیدار، مدیران باشگاه پرسپولیس امروز ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کردند تا آن‌ها با روحیه بالا به‌مصاف استقلال رقیب سنتی شأن در دربی صدم بروند. با واریز این مبلغ جمع دریافتی سرخ‌پوشان پایتخت تا اینجای فصل بیست‌ودوم تقریباً به ۶۶ درصد رسید.

گفتنی‌ست برخی از بازیکنان و اعضای تیم قبل از بازی با مس کرمان نسبت به پرداخت‌نشدن مطالبات مالی خود گلایه‌هایی مطرح کرده بودند که یحیی گل‌محمدی نیز بعد از این بازی به این موضوع اشاره کرد و از مدیران خواست تا نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس اقدام کنند.

با این وجود باشگاه پرسپولیس که به‌واسطه دریافت مجوز حرفه‌ای طی ماه‌های اخیر بیشتر درگیر پرداخت بدهی‌های گذشته بود، اکنون در فاصله سه‌روز مانده به دربی موفق شده ۱۰ درصد نیز به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کند تا آن‌ها با روحیه مناسب آماده جدال حساس با استقلال شوند. باشگاه پرسپولیس اخیراً ناچار شد مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را برای پرداخت قسط دوم به رادوشویچ تأمین و واریز کند.

کد خبر 656116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.