عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از استفاده از هوش مصنوعی در پایانه‌های تاکسیرانی تهران تا ساماندهی ۲۳ بازیگاه کودک در قزوین و بهسازی رودخانه نوران چایی اردبیل تا نیمه نخست سال جاری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش ازدحام در پایانه‌های تاکسیرانی

مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای کاهش ازدحام در پایانه‌های تاکسیرانی طرحی با نام «شاتل سرویس» با استفاده از هوش مصنوعی در ناوگان تاکسیرانی راه‌اندازی خواهد شد.

۲۳ بازیگاه کودک در قزوین ساماندهی شد

محمد صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از ساماندهی و بازپیرایی ۲۳ بازیگاه کودک در قزوین خبر داد.

بهسازی رودخانه نوران چایی اردبیل تا نیمه اول سال جاری

نقی باقرزاده، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: در راستای نگاه ویژه شهرداری به مناطق محروم، بهسازی و ساماندهی نوران‌چایی در نیمه نخست سال جاری به اتمام می‌رسد.

آغاز مجدد نهضت آسفالت در بجنورد / آسفالت ریزی ۸ هزار متر مربع از معابر در یک هفته

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از آغاز مجدد نهضت آسفالت در مرکز استان به ویژه محلات کم برخوردار خبر داد.

رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار اردبیل اولویت اصلی مدیریت شهری است

نقی باقرزاده، اردبیل معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر جزو برنامه‌های کاری شهرداری در سال جاری است که به جد توسط شهرداری پیگیری می‌شود.

آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در بازار تهران / حادثه تلفات جانی نداشت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: در این حادثه چندین مغازه دچار آتش‌سوزی و خسارت شدند؛ اما تلفات جانی نداشت.

پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات بهسازی و زیباسازی میدان قدس در رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی عملیات بهسازی میدان قدس خبر داد.‌

کد خبر 656094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.