ساکنان روستاهای سیلوانا مشکل آب شرب دارند

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: ساکنان روستاهای بخش سیلوانا با مشکلات زیادی در حوزه آب شرب و قطع روزانه آن روبه‌رو هستند که رفع این مشکلات نیازمند توجه جدی مسئولان به‌ویژه در فصل گرم سال است.

علیرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطالعه فاضلاب شهری در سیلوانا انجام شده است و با توجه به احتمال آلودگی مخزن سد شهرچای، باید در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات بخش سیلوانا در حوزه آب آشامیدنی افزود: ساکنان روستاهای بخش سیلوانا با مشکلات زیادی در حوزه آب شرب و قطع روزانه آب روبه‌رو هستند که رفع این مشکلات نیازمند توجه جدی مسئولان به‌ویژه در فصل گرم سال است.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه یکی از وظایف فنی‌وحرفه‌ای ارتقای توانمندی افراد جامعه است، تصریح کرد: فعالیت‌های اداره کل باید علاوه بر مرکز شهرستان باید در بخش‌ها و شهرهای تابعه نیز تمرکز داشته باشد.

وی گفت: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان نباید فقط به دنبال صدور مدرک باشد، بلکه باید این آموزش‌ها باید در سطح جامعه به صورت کاربردی در ایجاد مشاغل تأثیرگذار باشد.

به گزارش ایمنا، شهر سیلوانا در جنوب غربی استان آذربایجان غربی و در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان ارومیه در دامنه ارتفاعات بلند مشرف بر خط مرزی ایران و ترکیه واقع شده است. سیلوانا از شرق به شهر ارومیه و با دهستان باراندوز در روضه چای از توابع بخش مرکزی ارومیه و از غرب با شهر شمزینان ترکیه و از شمال با شهر سرو و دهستان برادوست از بخش صومای برادوست از سمت جنوب در داخل کشور با منطقه دشتبیل شهرستان اشنویه نیز با منطقه خاکورک کردستان عراق محدود می‌شود.

کد خبر 656088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.