رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی شکسته شد

شهردار زرین‌شهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش ادارات و واحدهای مختلف شهرداری، سال ۱۴۰۱ رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی شکسته شد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش ادارات و واحدهای مختلف شهرداری زرین‌شهر رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل از آن با ۲۸ درصد افزایش تهیه و تدوین شد، افزود: با وجود بحران اقتصادی که شهرداری‌های شهرهای کشور با آن مواجه هستند شهرداری زرین‌شهر علاوه بر تحقق تمام بودجه، میزان ۶۷ میلیارد تومان نیز مازاد بر بودجه سال افزایش درآمد داشته است.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: به پشتوانه این عملکرد، در تحقق درآمد شهرداری، بودجه ۱۴۰۲ با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید؛ این میزان افزایش در طول سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف تعریف شده در بودجه ۱۴۰۲، تکالیف و وظایف مختلفی برای ادارات و واحدهای شهرداری تعیین شده است، بر همین اساس نیازمند فعالیت جهادی کارکنان شهرداری هستیم تا بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شهرداری زرین‌شهر محقق شود.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرمودند؛ فرصت‌ها همانند ابر در گذرند و باید از آنها بهره ببریم، با سرلوحه قرار دادن این حدیث گهربار باید به نحوی عمل کنیم که فرصت خدمت‌گذاری به شهروندان را از دست ندهیم، چراکه فرصت‌ها تکرار شدنی نیست.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: با تلاش‌های جهادی انجام شده شهرداری در حوزه‌های مختلف به‌روز عمل کرده است و چنانچه بر اساس برنامه‌ریزی‌های شده اقدام شود از نظر کسب درآمد، تحقق بودجه و پیشرفت پروژه‌های عمرانی موفق عمل خواهیم کرد.

اسماعیلی‌احمدی دوری از اسراف را یکی از اصول مورد نیاز مدیریت شهری دانست و گفت: تأمین منابع مالی نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌ها و رسیدن به اهداف تعریف شده دارد، از این رو باید در نظام اداری از هر گونه اسراف پرهیز و از سرمایه فعلی پاسداری کنیم.

وی افزود: ادارات و واحدهای مختلف شهرداری زرین‌شهر باید کسب درآمد داشته باشد، بر همین اساس انتظار می‌رود از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، چراکه در حال حاضر بحث جدی مدیریت شهر نقدینگی است.

شهردار زرین‌شهر ابراز امیدواری کرد: با اجرای دقیق اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم گام‌های اساسی در مسیر تحقق سیاست‌های تعریف شده در راستای توسعه همه جانبه خطه طلایی ایران برداریم.

کد خبر 656056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.