تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها جزو اولویت‌ها قرار گیرد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای اینکه بحران آب شرب شهرکرد در سایر شهرستان‌ها از جمله بروجن رخ ندهد، باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _پنجشنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای هر مسئله‌ای راه حل وجود دارد، لذا ما باید رسیدگی به مشکلات همه اقشار را پوشش دهیم و خواسته همه مردم در گروه‌های سنی مختلف را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در تمام شهرها و روستاهای شهرستان بروجن خبرنگار فعالیت ندارد، افزود: انتظار داریم خبرنگاران در همه مناطق حضور داشته باشند تا از مشکلات نقاط مختلف استان خبر تهیه کنند و مسئولان را با مشکلات مردم آشنا کنند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ما یک استان چهارفصل داریم، تصریح کرد: هر بخشی از استان مشکلات خاص خود را دارد، پس باید پوشش خبری به صورت گسترده صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم بر روی بار معنایی کلمات حساس هستند و از صدا و سیما گاهی انتقاد می‌کنند، افزود: برخی گزارشگرها توانمند نیستند یا نتوانستند خواسته‌های عموم را به گونه‌ای بیان کنند که مردم راضی باشند لذا انتخاب گزارشگرهای محلی صدا و سیما باید با دقت عمل بالایی صورت گیرد.

صفیان تصریح کرد: اگر قرار است صدا و سیما گزارش‌های مردمی تهیه کند، تمام مردم استان حق دارند که در این گزارش‌ها سهیم باشند.

وی گفت: به موفقیت حضور افراد از شوراهای استان در شورای عالی استان‌ها می‌بالیم و نباید اجازه دهیم که هیچ وقت ضد ارزش‌ها جای ارزش‌ها را بگیرد؛ شایسته است موفقیت‌های هم‌استانی‌ها بیان شود تا برای دوره‌های آینده انگیزه شود که استان‌هایی همچون چهارمحال‌وبختیاری می‌توانند در تمام عرصه‌ها پیروز باشند و این اقدام اعتماد به نفس را در دوره‌های بعدی ارتقا می‌دهد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تأمین به موقع آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: برای اینکه بحران آب شرب شهرکرد در سایر شهرستان‌ها از جمله بروجن رخ ندهد، باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پروژه‌ای مانند همسطح‌سازی جاده فرادنبه _سفید دشت که متولی انجام آن اداره‌کل راه و شهرسازی است به شهرداری سپرده می‌شود، بدون اینکه بودجه‌ای از آن دستگاه به شهرداری اختصاص پیدا کند یا پرداخت دیون پیمانکار اجرای تیرهای تلسکوپی سفید دشت_ فرا دنبه که باید زیر نظر شرکت توزیع نیروی برق باشد به شهرداری واگذار شده است که جای تأمل دارد.

کد خبر 656037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.