روایت یکی از شاهکارهای رمان‌های «ژان تولی» در تئاتر «دارما»

کارگردان تئاتر «دارما» گفت: نمایشنامه «دارما» بر اساس یک رمان نوشته شده است برای اولین بار به روی صحنه می‌رود، سبک کار سورئال و فضای نمایش اجتماعی است.

آوا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشنامه «دارما» بر اساس یک رمان نوشته شده است و برای اولین بار به روی صحنه می‌رود، نویسندگی کار هم برعهده من است، سبک کار سورئال و فضای نمایش اجتماعی است.

وی در خصوص روایت نمایش گفت: در شهری نامعلوم در زمان آینده افسردگی و نا امیدی و میل به مرگ در انسان‌ها افزایش یافته است، خانواده تواچ ساکن این شهر هستند که مغازه وسایل خودکشی دارند، ویرجینیا دختر کوچک خانواده با متولد شدنش مسیر زندگی آدم‌های شهر و خانواده تواچ را تغییر می‌دهد و مغازه اجدادی تواچ طی اتفاقی تبدیل به مغازه دونات فروشی می‌شود.

روایت یکی از شاه‌کارترین رمان‌های «ژان تولی» در تئاتر «دارما»

کارگردان تئاتر «دارما» در خصوص مکان و زمان برگزاری نمایش تصریح کرد: این نمایش از چهاردهم اردیبهشت‌ماه تا پنجم خردادماه در مکان سالن اصلی تالار هنر (سالن نقش جهان) از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شش بازیگر این نمایش دارد، خاطرنشان کرد: محمدرضا شیروانی، یاسمین غفرالهی، آرشام اسماعیلی، امین شب‌انگیز، هانیه هاشمی و آوا حدادی بازیگران اصلی و زهرا شاهوار، هستی علیزاده، مهشید آبادی، زهرا عفوری جبلی، حسین کیان‌ارثی، مهدی ریزان و پوریا مجیدی از بازیگران شهر هستند.

روایت یکی از شاه‌کارترین رمان‌های «ژان تولی» در تئاتر «دارما»

حدادی در خصوص نمایش‌های قبلی که به روی صحنه برده است افزود: نینی اخاذه، سمفونی خاموش و پیک‌نیک در میدان جنگ تعدادی از آثار است که پیک‌نیک در میدان جنگ دو دوره با بازیگران مختلف اجرا رفت.

وی در خصوص نحوه تهیه بلیط گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط از طریق سایت تیوال و تالار اقدام کنند.

کد خبر 655994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.