افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های طالخونچه ناچیز است

رئیس شورای اسلامی شهر طالخونچه گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های واحد شهری در سال‌ ۱۴۰۲، افزایش چندانی نخواهد داشت.

حمید هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر طالخونچه اقدامات محدودی را در راستای تحقق شعار سال انجام داده است و ابزار قانونی لازم برای تحقق این مهم را در اختیار ندارد.

وی با اشاره به اینکه اختیارات قانونی ما محدود است، افزود: ماهیت وظایف شهرداری به‌گونه‌ای تعریف شده است که نقش چندانی در مهار تورم ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر طالخونچه با اشاره به تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی این شهر با بنیاد برکت تصریح کرد: سهمیه حدود ۵۰ فقره وام کم‌بهره مشاغل خرد و خانگی دریافت و نسبت به معرفی این افراد اقدام شده است که حرکت خوبی در راستای تولید و توسعه اشتغال محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی به منطقه کارگاهی طالخونچه پس از ۳۰ سال با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای حمایت از اشتغال انجام شد، گفت: صنعتگران این منطقه پیش از این آب شرب نداشتند و این طرح در راستای رشد تولید و مهار تورم اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود.

هادی‌زاده با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه صنایع دستی در شهر طالخونچه به کمک شهرداری و شورای اسلامی این شهر خاطرنشان کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌های واحد شهری در سال جاری افزایش چندانی نخواهد داشت تا به تورم بیشتر در جامعه دامن زده نشود.

کد خبر 655989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.