در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: هدف دشمن در بحث عفاف و حجاب هدف قرار دادن کانون خانواده است؛ به همین خاطر در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ایمنا، عمران علی‌محمدی در جلسه‌ای که با عنوان حجاب و عفاف در دادگستری استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: بی‌حجابی ادامه اغتشاشات و نقشه دشمن علیه حاکمیت برای تسلط بر کشور است و در این مورد صرفاً بحث چادر نیست بلکه بحث عفت است که دشمن می‌خواهد از این طریق با هدف قراردادن کانون خانواده‌ها، ارزش‌ها و چارچوب‌ها را از بین ببرد و در این خصوص ما نگران جامعه و فرهنگ اسلامی و آینده‌ایم چرا که کسانی که اسلام و شعائر اسلامی را حفظ می‌کنند از دامن زنان نیکوکار بزرگ شده‌اند و به همین خاطر ما در مورد حجاب کوتاه نخواهیم آمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ حجاب و عفاف اجتماعی در مقابل هجمه دشمن باید نهادینه شود، افزود: تاکنون در این زمینه کم کاری شده است و متولیان فرهنگی باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند و وجوب فرهنگ باید در آموزش و پرورش، دانشگاه، حوزه علمیه و مدارس مورد اهتمام قرار گیرد تا با تبدیل شدن به فرهنگ با زبان، روش و اقدام بیان شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این زمینه باید برخورد محکم قضایی صورت گیرد و اقدامات ضابطین در این زمینه امری قانونی و مسلم است و ما از آن حمایت می‌کنیم.

علی محمدی گفت: موضوع حجاب ساده و ابتدائی نیست بلکه برای کشور بسیار ضرورت دارد به همین خاطر تقسیم کار دستگاه‌ها و ادارات دولتی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حتماً باید اجرایی شده و همه ادارات و دستگاه‌ها در این زمینه باید اهتمام لازم را به خرج بدهند.

منبع: فارس

کد خبر 655947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.