بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان شد

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال با باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان قرارداد امضا کرد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که سال‌ها در آمل مربیگری کرد و هدایت تیم‌هایی همچون کاله و هراز را برعهده داشت، تصمیم گرفت برای سال پیش‌رو از این تیم جدا شده و به تیم جدیدی برود. در همین راستا سیرجانی‌ها مذاکراتی را عطایی انجام دادند و در نهایت توافقات نهایی بین طرفین انجام شد. به این ترتیب بهروز عطایی فصل آینده روی نیمکت تیم والیبال فولاد سیرجان خواهد نشست.

این در حالی است که فصل گذشته سعید رضایی سرمربی سیرجان بود و عملکرد موفقی در این تیم نداشت و عطایی همراه با لبنیات‌هراز آمل در نخستین فصل حضور این تیم در لیگ برتر به فینال رسید و نایب‌قهرمان شد تا نشان دهد همچنان به‌عنوان یکی از مربیان برتر والیبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد مهران زارع همچون گذشته کمک اول بهروز عطایی و این‌بار در فولاد سیرجان خواهد بود و حسین خوریانی آنالیزور تیم ملی هم مثل همیشه همراه با عطایی در سیرجان همراه باشد.

سیرجانی‌ها که برای نخستین و آخرین‌بار چهار فصل قبل موفق شدند در لیگ برتر والیبال به قهرمانی برسند قصد دارند برای فصل تیمی مدعی راهی لیگ برتر کنند و احتمالاً طی روزهای آینده شاهد حضور بازیکنان شاخص در تیم فولاد سیرجان‌خواهیم بود و احتمال این مسئله با حضور سرمربی تیم ملی در فولاد بیش از پیش خواهد بود.

کد خبر 655932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.