اصلاح ساختار هندسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی

شهردار قرچک گفت: اصلاح ساختار هندسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان فردیس با هدف کنترل بار ترافیکی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا شد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نظارت ویژه شهردار قرچک بر اجرای پروژه بزرگ کمربندی شمالی خبر داد و اظهار کرد: شهرداری به منظور تسریع در اجرای این پروژه به صورت ویژه و میدانی بر روند اجرای طرح بزرگ کمربندی شمالی این شهر نظارت می‌کند و دستورات لازم جهت پیشرفت این پروژه را به پیمانکاران ابلاغ کرده است.

وی افزود: پروژه بزرگ کمربندی شمالی، یکی از طرح‌های حیاتی شهرستان قرچک و دشت ورامین است و با افتتاح این کمربندی مشکل تردد وسایل نقلیه رفع خواهد شد.

شهردار قرچک با بیان اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، خاطرنشان کرد: کاهش ترافیک درون‌شهری و حل معضل راه‌بندان و ترافیک سنگین در مبادی ورودی شهر از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

خرمی‌شریف اضافه کرد: فاز نخست پروژه عمرانی کمربندی شمالی قرچک با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در حال احداث است.

وی با اشاره به احداث دوربرگردان بلوار شهید سلیمانی تصریح کرد: اصلاح ساختار هندسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان فردیس برای کنترل بار ترافیکی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا شد.

شهردار قرچک گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه حمل‌ونقل، اصلاح هندسی معابر، میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر است که در راستای روان‌سازی ترددهای شهری، کاهش ترافیک و تصادفات در بلوار شهید سلیمانی در حال انجام است.

خرمی‌شریف افزود: اصلاح چند معبر دیگر جهت روان‌سازی ترافیک شهری، نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر و ترافیک از دیگر اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری است.

کد خبر 655918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.