دستگیری سارقان ۱۱ خودرو در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو سارق که خودروهای وانت‌نیسان و وانت‌پیکان را سرقت کرده و پس از انتقال آنها به یکی از استان‌های شرقی کشور، قطعات خودروها را به صورت جداگانه می‌فروختند خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی وانت‌نیسان و وانت‌پیکان در سطح شهرستان کاشان، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و تخصصی دریافتند که سارقان پس از سرقت خودروها آنها را به یکی از استان‌های شرقی کشور منتقل و سپس اقدام به اوراق کردن و فروش قطعات خودروها به صورت جداگانه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل دقیق اوراق کردن خودروها توسط سارقان، بلافاصله وارد عمل شدند، با اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه رفتند و در عملیاتی ضربتی هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی قطعات اوراق شده مربوط به خودروهای وانت‌نیسان و وانت‌پراید سرقتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت خودرو و اوراق کردن آنها اعتراف کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ کاکاوند خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو، آنها را به وسایل ایمنی تجهیز و خودرو را در پارکینگ‌های دارای مجوز یا نقاطی که دوربین‌های سطح شهر به آنها مشرف باشد، پارک کنند.

کد خبر 655898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.