توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مذکور افزون بر کشف چهار دستگاه لباسشویی خارجی قاچاق، ۱۴ عدد چمدان مسافرتی خارجی و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور، خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.