اتمام پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای زرین‌شهر به کجا رسید؟

شهردار زرین‌شهر گفت: اجرای تعهدات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان در نصب ساندویچ پانل‌ها به دلایل مختلف به تاخیر افتاد؛ شهرداری با توجه به مطالبات شهروندان اجرای پروژه را به شکلی جهادی در دستور کار قرار داد و پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدا طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری زرین‌شهر طی سال‌های اخیر پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای این شهر به‌شمار می‌آید که با آغاز فعالیت مدیریت شهری بهره‌برداری از آن به عنوان یکی از مطالبات شهروندان و خانواده‌های شهدا در اولویت شهرداری قرار گرفت. اجرای سازه فضایی این پروژه دی‌ماه ۱۴۰۰ از سر گرفته شد و شهرداری زرین‌شهر خردادماه ۱۴۰۲ اجرای این پروژه را با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به اتمام رساند.

ادامه روند اجرای پروژه در گرو تفاهم‌نامه مدیریت شهری با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تأمین ساندویچ پانل مورد نیاز سقف بود که پس از تأمین اعتبار مورد نیاز نصب آن‌ها آغاز شد، امروز این سوال در ذهن برخی شهروندان نقش بسته است که چرا قسمتی از این پروژه نیمه‌تمام باقی مانده و ساندویچ پانل‌های آن نصب نشده است؟ آنها خواهان پاسخ مسئولان مربوطه به این موضوع هستند.

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر در این‌باره گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای جان باارزش خود، مفهوم والای ایثار و از خودگذشتگی را برای کشور به ارمغان آوردند و امنیت را تقدیم ملت ایران کردند، با توجه به اهمیت ساماندهی زیارتگاه اهل یقین در نخستین روز آغاز فعالیت خود به عنوان شهردار زرین‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری، قول اتمام پروژه مسقف‌سازی این مکان مقدس را به خانواده شهدا و شهروندان دادم.

وی افزود: سازه فضایی این طرح که جزو پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری به شمار می‌آمد به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع سطح تخت و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال، دی‌ماه ۱۴۰۰ از سر گرفته شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شهرداری اجرای این سازه را با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خردادماه ۱۴۰۱ به اتمام رساند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان درباره تأمین ساندویچ پانل شده مورد نیاز سقف پروژه و نصب آن توسط بنیاد شهید شهرستان انجام شده بود، خرید ساندویچ پانل مورد نیاز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: اجرای تعهدات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان در نصب ساندویچ پانل‌ها به دلایل مختلف به تأخیر افتاد و با توجه به مطالبات شهروندان، شهرداری زرین‌شهر اجرای پروژه را به شکلی جهادی در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه در زمان اجرای پروژه با کسری حدود ۱۷۰ مترمربع ساندویچ پنل‌های تحویل داده شده روبه‌رو شدیم، تاکید کرد: به دلیل پیش‌بینی نشدن این کمبود در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، روند تخصیص، تأمین اعتبار و آگهی خرید ساندویچ پنل‌ها در سال جاری انجام و نسبت به خرید آنها اقدام شد.

شهردار زرین‌شهر اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر پیمانکار، ادامه نصب ساندویچ پنل‌ها طی روزهای آینده اجرا خواهد شد و در اختیار خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و همه شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 655886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.