در انتصاب متخصصان و کارشناسان، نگاه حزبی و جناحی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در خصوص انتصاب متخصصان و کارشناسان به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی نداریم زیرا اصل موضوع حل کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اظهار کرد: مطالب ارزشمندی در این نشست بیان شد که به‌حتم در جریان فعالیت‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنیم، چرا که نظرات عنوان شده بسیار راهگشا خواهد بود.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همچون کشتی بزرگ است و باید به سلامت به مقصد برسد تا همه نجات پیدا کنیم. اگر این باور را داشته باشیم و به دنبال تعالی کشور و خدمت به مردم باشیم، هیچ راهی نداریم جز اینکه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه خط قرمز ما عناد با اصل نظام، قانون اساسی و مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: اگر به عنوان خادم مردم مسئولیتی برعهده داشته باشیم، وظیفه خود می‌دانیم که همه ظرفیت‌های استان را به رسمیت بشناسیم.

جان‌نثاری افزود: در خصوص انتصاب متخصصان و کارشناسان به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی نداریم زیرا اصل موضوع حل کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر ما مهم این است که استاندار به دور از هرگونه نگاه جناحی، درِ اتاقش برای شنیدن انتقادات، طرح‌ها و پیشنهادها به روی همه باز باشد. خط‌کشی سیاسی در حوزه‌های کارشناسی شرط عقل نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ما جزئی از پیکره دولت هستیم. می‌پذیریم که مردم از مشکلات گرانی و تورم رنج می‌برند اما با نظام جمهوری اسلامی قهر نیستند و با دولت نیز ارتباط دارند.

جان‌نثاری افزود: در سفرهای شهرستانی مردم مشکلات و نگرانی‌های خود را به ما ابراز می‌کنند اما همه متفق‌القول هستند که مراسم ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و روز قدس اخیر، علی‌رغم نارضایتی‌ها به عنوان شاخص‌های سیاسی، باشکوه هرچه تمام نسبت به گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به شعار دولت مبنی بر «دولت مردمی» تصریح کرد: براساس شعار دولت سیزدهم، هرکجا که اعتراض و تجمعی صورت بگیرد، نخست بررسی می‌کنیم کدام گوش ناشنوا بوده است که مردم مجبور شده‌اند برای بیان خواسته خود فریاد بزنند و گردهم جمع شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در همین راستا در ماه مبارک رمضان میزبان اقشار مختلف دانشجویان، اصحاب و مدیران رسانه، روحانیون، علما و فرمانداران بودیم تا آنچه را که لازم است از زبان مردم و مسئولان بشنویم و آگاه شویم.

جان‌نثاری تأکید کرد: نظرات متعدد و مختلف است اما قهر کردن با مدیریت استان، قهر کردن با مردم است زیرا استاندار براساس نقطه نظرات عنوان شده، برای آینده و توسعه استان تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی در این خصوص ما را با طرح‌های کارشناسی و برنامه‌ریزی شده خود یاری رسانند تا با عزم جدی حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهیم.

کد خبر 655825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.