اینترمیلان _ بنفیکا / تیم پرتغالی به دنبال شگفتی

در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا که بازی رفت را به اینتر باخته، به دنبال جبران آن شکست مقابل افعی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود که در یکی دیگر از دیدارها، تیم فوتبال اینتر میزبان بنفیکا است‌، دیداری که از ساعت ۲۳:۳۰ با قضاوت کارلوس دل سروی اسپانیایی آغاز خواهد شد.

دیدار رفت با گلزنی بارلا و لوکاکو، برتری دو گله را برای نراتزوری به همراه داشت. تیم پرتغالی چند هفته است که نمایش ضعیفی ارائه می‌دهد، پسران روگر اشمیت قبل از دیدار رفت با اینتر، مقابل تیم پورتو شکست خورده بودند و در مصاف با چاوز نیز با یک گل مغلوب شده بودند. این در حالی است که اهالی ورزشگاه دالوژ، صدرنشین لیگ پرتغال هستند.

اینتر هم در سری‌آ اوضاع جالبی ندارد، تیم سیمونه اینزاگی با شکست یک بر صفر مقابل مونزا به مصاف حریف خود می‌رود؛ در حالی که این تیم با ۵۱ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با رقابت فشرده‌ای برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو است‌.

اینترمیلان_ بنفیکا/ تیم پرتغالی به دنبال خلق شگفتی!

با توجه به برتری میلان مقابل ناپولی و صعود به نیمه‌نهایی پس از سال ۲۰۰۷ و بعد از ۱۶ سال، حالا می‌توان انتظار داشت داربی دلامادونینا این بار در یک رقابت کاملاً اروپایی انجام شود، مسابقه‌ای که جذابیت‌های خاص خود را هم دارد.

البته که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و هیچ تیمی از پیش برنده نیست، برای اثبات این موضوع فقط کافی است نگاهی به دیدار بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۱۷ داشته باشیم که PSG دیدار رفت را با نتیجه چهار بر صفر برد، اما در دیدار برگشت با نتیجه شش بر یک مغلوب شد و کنار رفت.

ترکیب احتمالی اینتر به شرح زیر است:

اونانا، آچربی، دارمیان، باستونی، دی‌مارکو، مخیتاریان، چالهان‌اغلو، بارلا، دامفریز، مارتینز و ژکو.

تنها تغییر افعی‌ها برای این دیدار، احتمالاً قرار نگرفتن مارسلو بروزوویچ در ترکیب ثابت باشد و به جای او چالهان‌اغلو به بازی گرفته خواهد شد.

ترکیب احتمالی بنفیکا به شکل زیر است:

والاخودیموس‌، جونیور، اوتامندی، سیلوا، گریمالدو، چیکینیو، اورشنس، سیلوا، ماریو و  راموس‌.

نسبت به دیدار رفت، احتمالاً بنفیکا تغییری در ترکیب ۱۱ نفر اصلی خود نخواهد داشت.

کد خبر 655824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.