بیش از ۲۰۰۰ خانوار نیازمند خوزستانی بسته‌های معیشتی دریافت کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از دو هزار خانواده نیازمند خوزستانی بسته‌های معیشتی در قالب پویش هلال رحمت و به همت خیران و داوطلبان هلال‌احمر دریافت کرده اند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پویش هلال رحمت با مشارکت خیران داوطلب این جمعیت و با هدف کمک به تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند استان در حال اجرا ست.

وی حمایت و تأمین معیشت قشرهای محروم را علاوه بر فعالیت‌های امدادی از رسالت‌های این جمعیت دانست و ادامه داد: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی توزیعیِ پویش هلال رحمت استان بیش از ۱۳ میلیارد ریال بوده و همچنین حدود ۱۷۵ بسته زیستی و بهداشتی نیز میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در مجموع ۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر در قالب دو هزار و ۷۰۴ خانواده کم بضاعت با مشارکت ۴۹۰ خیر و ۱۰۴۰ داوطلب نیک‌ اندیش از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: گروه هدف این پویش معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خانواده‌های کم برخوردار، بیماران صعب‌ العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بی‌سرپرست، خانواده‌های زندانیان، سالمندان بودند.

شعبانی افزود: اجرای این پویش در شب‌های قدر به اوج خود رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد خبر 655753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.