احزاب و تشکل‌های سیاسی سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

استاندار اصفهان گفت: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد و از این‌رو احزاب و تشکل‌های سیاسی به عنوان تأثیرگذاران جامعه، باید سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اظهار کرد: در این جلسه پنج نفر از تشکل‌های مستقل، شش نفر از اصولگرایان و پنج نفر از اصلاح‌طلبان فرصت صحبت پیدا کردند.

وی افزود: جلسات ایام ماه مبارک رمضان را از بابت نگاه و رویکردی که در دولت وجود دارد تشکیل می‌دهیم. در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفت‌وگومحور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، دو جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش‌آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این ارتباط مستمر با اقشار مختلف به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم بازمی‌گردد. سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰، به رتبه پنج رسیده است، اظهار کرد: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: احزاب به عنوان تاثیرگذاران جامعه، باید سفیر خبرهای امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

وی گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان و فعالان اقتصادی و صنعتی دیدار و گفت‌وگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم‌الاجرا شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند. هنگام بارش شدید برف و باران در استان، به‌طور شخصی به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونان نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیرها اطمینان خاطر پیدا کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تغییر رویکردها می‌تواند منشأ امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد. در یک سال اخیر پروژه‌های بر زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، پروژه‌های علی‌آباد کلنگان، شهید کشوری، بهارستان و شاهین‌شهر پس از سال‌ها بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.

وی تصریح کرد: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادهای احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد هستیم این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی به صورت مداوم حفظ شود.

کد خبر 655744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.