به سرانجام رسیدن پروژه‌های چندین ساله / خدمت‌رسانی بیشتر به حاشیه‌نشینان

معاون استاندار اصفهان گفت: از جمله دستاوردهای کمیسیون ماده پنج، در راستای خدمت رسانی به حاشیه ‌نشینان، اضافه کردن الحاقاتی به شهر و استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین ماه _در آئین تجلیل از اعضای کمیته‌های کارشناسی و کمیسیون ماده پنج استان اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ پروژه‌هایی که شاید چند ده سال به جمع‌بندی نرسیده و بر زمین مانده بود، با تلاش اعضای کمیسیون ماده پنج و کمیته‌های کارشناسی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه همدلی و وفاق بین دستگاهی باعث به ثمر نشستن نتایج مثبت در سطح استان و شهر اصفهان در قالب کمیسیون ماده پنج شده است، اظهار امیدواری کرد: این تلاش‌ها در سال ۱۴۰۲ تداوم یابد و سالی پربار تر را در خدمت به مردم شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: از جمله دستاوردهای جلسات کمیسیون ماده پنج، الحاقاتی است که به شهر و استان اصفهان در آخرین دقایق سال گذشته اضافه شد، چراکه این باعث خدمت رسانی بیشتر به مردم حاشیه نشین خواهد شد.

وی با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان در کنار صنعت پیشتازانه گفت: تک تک تصمیمات در کمیسیون ماده پنج درباره مختصات و جغرافیای اصفهان در سرنوشت آن تأثیر بسزایی دارد.

زینلیان ادامه داد: تصمیماتی که امروز گرفته می‌شود، قطعاً برای آیندگان و سرنوشت آنها تأثیرگذار است و ما نیز باید از گذشتگان خود درس بگیریم و آینده‌ای بهتر را برای فرزندان خود رقم بزنیم که این مهم جز خروجی جلسات کمیسیون ماده پنج است.

وی افزود: بنابراین هرچه جلسات کمیسیون ماده پنج عالمانه‌تر و دقیق‌تر باشد، این مهم محقق می‌شود، تلاش‌ها باید منجر شود که شهد شیرینی خدمت را به مردم بچشانیم و طرح‌های توسعه پایدار شهر خوبی را رقم بزنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه اعتلای استان و شهرستان از جمله اهداف این حوزه است، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی امید داریم در سال ۱۴۰۲ طرح جامع اصفهان تهیه شود.

کد خبر 655629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.