بازداشت فردی به دلیل سوءاستفاده‌ از آردهای یارانه‌ای

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک نفر به دلیل سوءاستفاده‌ از آردهای یارانه‌ای خبر داد و گفت: در این رابطه هزار کیسه آرد یارانه‌ای دپو شده در جنوب تهران کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ روز بیست‌وهشتم فروردین سال جاری در ادامه اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با دپوی غیرقانونی، مأموران پلیس با دریافت خبری از دپوی آرد غیرقانونی در محدوده بلوار الغدیر یافت‌آباد مطلع شده و تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل اظهار داشت: با حضور مأموران در محل مشخص شد متهم با خرید آرد یارانه‌ای و انتقال آن به یک انبار کالا اقدام به بسته‌بندی دوباره این آردها کرده و آن را با قیمت آزاد وارد بازار کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به هماهنگی‌های قضائی و بازرسی از این مکان اشاره کرد و گفت: مأموران در بازدید از این مکان یک هزار کیسه آرد یارانه‌ای را کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته لطیفی در این عملیات انبار یادشده پلمب شده و متهم ۴۶ ساله نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 655610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.