مشکلات سرویس مدارس استثنایی تهران باید رفع شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران قول داده بود که به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کند و پیگیری‌هایی را نیز انجام داد اما شواهد نشان می‌دهد که مشکلات سرویس مدارس استثنایی به صورت کامل رفع نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم‌فروردین‌ماه_ در حاشیه یکصدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران دغدغه رفع مشکلات شهروندان را دارند، از این‌رو موضوع رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس استثنایی با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا مطرح شد.

وی افزود: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران قول داده بود که به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کند و پیگیری‌هایی را نیز انجام داد اما شواهد نشان می‌دهد که مشکلات سرویس مدارس استثنایی به صورت کامل رفع نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از مشکلات مالی سرویس مدارس استثنایی رفع و پرداخت شده است اما بخش قابل توجهی از مبلغ در اختیار شرکت‌های سرویس مدارس قرار می‌گیرد که تأمین مالی تمام این مبالغ برای شهرداری تهران امکان‌پذیر نیست و مدارس و خانواده‌ها در این خصوص متحمل رنج می‌شوند.

وی تصریح کرد: از معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران درخواست می‌کنم طی گزارشی در صحن شورای اسلامی شهر تهران عملکرد خود را در زمینه رفع مشکل سرویس مدارس استثنایی ارائه دهد تا خانواده‌ها از رفع کامل مشکلات مطلع شوند.

کد خبر 655446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.