انعقاد قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون

قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون، به‌منظور اعطای تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران به امضا رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا محمدی در نشست انعقاد قرارداد همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با بانک توسعه تعاون به برخی از مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران پرداخت و اظهار کرد: باید در سال «مهار تورم و رشد تولید» تلاش کنیم از ظرفیت بانک‌های عامل جهت ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، همچنین افزایش و رشد تولید واحدهای تولیدی در سطح کشور بهره‌برداری شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران افزود: ایثارگران که همیشه در صحنه‌های مختلف در خط مقدم بوده‌اند اینک نیز می‌توانند در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و مشاغل خانگی با ایجاد یا توسعه طرح‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و کلان در ثروت‌آفرینی، رشد تولید و ایجاد اشتغال مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته از محل تبصره ۱۶ منابع برای بانک توسعه تعاون لحاظ نشده بود، گفت: امیدواریم از منابع این تفاهم، همچنین صندوق توسعه ملی کارنامه قابل قبولی درمورد اعطای تسهیلات کارآفرینی به دست آید، در این زمینه تعداد متقاضیان در رسته‌های مختلف معرفی شده به بانک توسعه تعاون ۱۷۲ نفر است.

گفتنی است در این نشست، مقرر شد با تفویض اختیار لازم به استان‌ها، تسهیل در فرایند اعطای تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه ایثارگری، ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب به متقاضیان حائز شرایط با تلاش عوامل اجرایی ذی‌ربط در شعب استانی و شهرستانی و استفاده از ظرفیت قرارداد همکاری فی‌مابین زمینه بهره‌مندی جامعه ایثارگری در اقصی‌نقاط کشور فراهم شود.

کد خبر 655425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.